E-Mail ügyintézés

info@kalkuluskonyveles.hu

Telefonos ügyintézés

+36 20 773 60 29

Ügyfélfogadás

Hétköznap: 8:00 - 16:00

Bemutatkozás

Kezdőlap / Rólunk

Kalkulus Könyvelőiroda logó, Makó, 2023.

Bemutatkozásunk

Vállalkozásunk több, mint 200 vállalkozásnak nyújt állandó megbízás alapján szolgáltatást könyvelés-, bérszámfejtés vagy könyvvizsgálat témájában, országosan, de leggyakrabban Csongrád-Csanád, Bács-Kiskun, illetve Pest megye területén. Ezen túl eseti jelleggel számos gazdálkodónak végzünk adó-, és pénzügyi tanácsadást, NAV vizsgálatban történő közreműködést vagy képviseletet, illetve készítünk adószakértői véleményt összetett adójogi kérdésekben. Irodánk jelenleg 15 fő munkatárs közreműködésével dolgozik, akik a saját területükön mind kiváló szakemberek, könyvelők, adótanácsadók, felsőfokú bér és TB ügyintézők, közgazdászok, de van közöttünk jogász, adószakértő és könyvvizsgáló is.

Molnár Viktor közgazdász, könyvvizsgáló, bejegyzett adószakértő

Molnár Viktor közgazdász, bejegyzett adószakértő,
könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő végzettségekkel, illetve minősítésekkel, valamint 15 év szakmai tapasztalattal vezeti a Kalkulus cégcsoport működését.


Korábban egy több ezer fős állami cég gazdasági igazgatójaként szerzett gyakorlatot a nagyvállalati működési környezetben, amelyet 2013. óta a KKV szektorban kamatoztat.


Kiemelt szakterületei az adóellenőrzés, a speciális számviteli és adózási helyzetek kezelése, illetve az adóval kapcsolatos stratégiák kialakítása.

A képen Molnár Viktor, a Kalkulus cégcsoport vezetője látható irodájában Makón.

Gyakran ismételt kérdések

A honlapon megadott elérhetőségek egyikén szükséges időpontot egyeztetni a személyes találkozóhoz.

Mind az állandó megbízás alapján végzett-, mind az eseti szolgáltatások egyedi ármegállapodás tárgyát képezik, amelyet az első személyes konzultációt követően tudunk árajánlatban megfogalmazni az ügyfeleink részére.

Nem akadály, mert a teljes működési rendszerünk elektronikus alapokon nyugszik, így a földrajzi távolságok nem jelentenek akadályt.

Irodánk vállal teljes körű számviteli, pénzügyi, adózási átvilágítást. A legtöbb hiba javítható, amennyiben az szakszerűen és időben van kezelve.

Nem, ez év közben is lehetséges.

Keresse fel irodánkat, mi teljes körűen tájékoztatjuk Önt az optimális gazdálkodási formáról és az adózással összefüggő eldöntendő kérdésekről. Ügyvéd partnerünk pedig az Ön által választott helyen – akár a mi irodánkban – a cégalapítás szükséges lépéseit is megteszi.

A lehető legrövidebb időn belül keresse fel irodánkat. Mi tisztában vagyunk az ellenőrzés során irányadó jogok és kötelezettségek rendszerével. Önnek is fontos tudnia, hogy az eljárás aktuális szakaszában mihez van joga. A tapasztalat azt mutatja, hogy egy időben felállított, megfelelő stratégia és képviselet minimalizálni tudja annak kockázatát, hogy az adóhatóság kedvezőtlen megállapítást tegyen.